Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
eSports and its role in employer branding
Vu, Nghi Duy
This study investigates the impact on the Employer Branding of one company with the involvement in eSports. By understand the connection between eSports and em- ployer branding, company provides suitable strategy accordingly to increase their inner employer branding amongst the current employees, as well as increase the possibility to approach the potential talents. The investigated objectives of the study are rewritten to following research questions: (1) Do eSports fans prefer to work in company with involvement in eSports? and (2) What is the impact of eSports on Em- ployer Branding of one company? To achieve the objectives, the study released a practical survey towards eSports fans on social media platforms, and by applying statistical test: Chi-squared test of independence and analyzing the responded data, the answers are drawn. It is expected that through the study, company see the po- tential of eSports in the context of enhancing its employer branding strategy both internally and externally.
Kdo produkuje a kdo konzumuje mediální obsahy streamované na video platformě Twitch
Kopecký, Martin ; Kasík, Pavel (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Vlivem technologické konvergence dnes může mediální obsah produkovat každý, kdo má dostatečné prostředky. Nejinak je tomu v oblasti streamování a videoher. Tato diplomová práce se věnuje producentům a konzumentům mediálního obsahu streamovaného na video platformě Twitch. Platforma svou jednoduchostí umožňuje každému vlastníkovi internetového připojení a počítače produkovat živě vysílaný mediální obsah, který má globální dosah. Nabízí také možnosti monetizace obsahu, na bezmála profesionální úrovni. Stovky milionů diváků sledují každý měsíc platformu Twitch a tato diplomová práce se pokouší přiblížit samotné streamery mediálního obsahu na této video platformě, jejich úspěchy a neúspěchy, stejně jako jejich publikum.
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Pokorný, Ladislav ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je zde vysvětlen princip fungování esportovní scény na příkladu konkrétní hry. Následná kapitola pak popisuje teoretické základy marketingu, které jsou dále v práci zkoumány. Praktická část nejprve představuje lokální esportovní scénu, její historii a aktéry a následně popisuje,jaké komunikačníaktivity tito aktéřivyužívají.Na základě provedených rozhovorů a deskriptivní analýzy bylo zjištěno, že se marketingová komunikace aktérů tuzemské scény pohybuje na profesionální úrovni a odpovídá mezinárodním standardům.
Postoj studentů UK FTVS k esports
Friedl, Štefan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Postoj studentů UK FTVS k esports. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jaký postoj mají studenti UK FTVS k esports. Dále se budeme věnovat tomu, zda by studenti přijali esports na olympijských hrách a vnímají-li esports jako plnohodnotný sport. Metody: Použitou metodou pro bakalářskou práci bylo kvantitativní dotazování. Data byla získána pomocí elektronického dotazníku. Výsledky: Výsledky poukazují na pronikání esports do povědomí studentů. To nám potvrzuje znalostní přehled studentů jak v cizí, tak i domácí esports scéně. Postoj studentů k esports je relativně neutrální. Názor studentů pro zařazení esports do olympijských her byl negativní, protože podle výzkumu nevnímají esports jako plnohodnotný sport. Klíčová slova: esports, olympijské hry, hráči esports, hry, sport,
Kdo produkuje a kdo konzumuje mediální obsahy streamované na video platformě Twitch
Kopecký, Martin ; Kasík, Pavel (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Vlivem technologické konvergence dnes může mediální obsah produkovat každý, kdo má dostatečné prostředky. Nejinak je tomu v oblasti streamování a videoher. Tato diplomová práce se věnuje producentům a konzumentům mediálního obsahu streamovaného na video platformě Twitch. Platforma svou jednoduchostí umožňuje každému vlastníkovi internetového připojení a počítače produkovat živě vysílaný mediální obsah, který má globální dosah. Nabízí také možnosti monetizace obsahu, na bezmála profesionální úrovni. Stovky milionů diváků sledují každý měsíc platformu Twitch a tato diplomová práce se pokouší přiblížit samotné streamery mediálního obsahu na této video platformě, jejich úspěchy a neúspěchy, stejně jako jejich publikum.
Podnikatelský plán na eSports bar
Frajt, Matěj ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci eSports baru v Praze a je tvořena třemi částmi. Teoretická část má seznámit čtenáře se základními pojmy týkajících se podnikání, problematikou malých a středních podniků a strukturou podnikatelského plánu, jehož samotná realizace je dále předmětem praktické části práci. Metodologická část se zabývá primárním marketingovým výzkumem. Cílem práce je vyhodnotit realizovatelnost a životaschopnost projektu.
eSports ve světě a ČR
Jeřábek, Matouš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je popsat fungování eSportu v ČR i ve světě. Jeho krátkou historii, milníky v minulých letech a současnost. Dále představení MOBA žánru v hrách, jejich odlišnost od ostatních titulů a významnost pro odvětví. Pro Českou republiku jsou využity také rozhovory s manažery a majiteli herních organizací o financování hráčů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.